Przewoźnicy chętnie umawiają się na konkretną godzinę odbioru paliwa

Ponad 7200 transportów z odbiorem paliwa na konkretną godzinę – to wyniki pilotażu nowego systemu awizacji w bazach PERN, który Spółka wprowadziła pół roku temu. Dziś Przewoźnicy mogą korzystać z tego rozwiązania już w sześciu największych bazach – Koluszkach, Nowej Wsi Wielkiej, Rejowcu, Emilianowie, Kawicach i Boronowie.

Zainteresowanie pilotażem jest bardzo duże. Zapotrzebowanie i pozytywny odbiór rozwiązania utwierdził nas w przekonaniu, że warto je dalej rozwijać. Jeszcze w tym roku planujemy podwoić dostępność okien czasowych w Koluszkach. Docelowo, w każdej z baz paliw objętych projektem, będą dostępne min. dwa stanowiska z systemem rezerwacji – podkreślił Tomasz Domański, kierownik działu obsługi klienta PERN.

Szczegółowe informacje odnośnie dostępności i reguł awizacji są przekazywane przewoźnikom bezpośrednio w Portalu Przewoźnika, który PERN uruchomił na przełomie 2020 i 2021 roku. Z aplikacji dedykowanej firmom transportowym korzysta już ponad 850 użytkowników, a liczba logowań do systemu w październiku tego roku wyniosła prawie 17 000.