O pracodawcy:
Jesteśmy liderem logistyki naftowej i paliwowej w Polsce, strategiczną Spółka odpowiedzialną za bezpieczeństwo energetyczne naszego kraju
Główne zadania:
- tworzenie różnych rodzajów treści (np. komunikaty, artykuły, posty, scenariusze, tezy do wystąpień, Q&A),
- przygotowywanie grafik, prezentacji oraz materiałów promocyjnych (reklamowych i marketingowych),
- prowadzenie i rozwój kanałów komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej (np. strona internetowa, media społecznościowe, magazyn firmowy, intranet, newslettery),
- planowanie i realizacja kampanii (wizerunkowych, informacyjnych, edukacyjnych), działań employer brandingowych i CSR,
- koordynowanie działań związanych z udziałem firmy w wydarzeniach zewnętrznych (konferencje, kongresy),
- planowanie i realizacja wydarzeń wewnętrznych,
- monitoring mediów, przygotowywanie raportów medialnych i analiz wizerunkowych,
- współpraca w ramach organizacji oraz z partnerami zewnętrznymi przy projektach komunikacyjnych,
- planowanie budżetu, przygotowanie umów i prowadzenie postępowań zakupowych,
- analiza i doskonalenie procesów komunikacyjnych w organizacji,
- wsparcie komunikacji w sytuacjach kryzysowych.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: Dziennikarstwo, Public Relations, Marketing, Nauki Społeczne lub pokrewne,
- minimum 6 lat doświadczenia zawodowego, w tym 4 lata doświadczenia w agencji public relations, w obszarze komunikacji lub dziennikarstwie,
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie w sektorze energetycznym lub infrastrukturze strategicznej/krytycznej,
- łatwość w posługiwaniu się językiem polskim w mowie i piśmie (lekkie pióro, umiejętność przygotowywania tekstów różnego typu i do różnych odbiorców),
- dodatkowy atutem będzie portfolio własnych tekstów i materiałów komunikacyjnych,
- znajomość narzędzi do monitoringu mediów, analizy wizerunku oraz zarządzania treścią na poziomie zaawansowanym,
- znajomość programów lub aplikacji graficznych na poziomie min. średniozaawansowanym,
- orientacja i znajomość środowiska MS Office na poziomie min. średniozaawansowanym,
- mile widziana znajomość programu SAP oraz programu do obiegu dokumentów,
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2, w celu tworzenia i redagowania materiałów PR,
- dodatkowym atutem będzie czynne prawo jazy kat. B.
Oferujemy:
- zadaniowy system czasu pracy.
Atrakcyjne wynagrodzenie
Bogaty pakiet socjalny
Brak okresu próbnego – pierwsza umowa na rok
Dodatkowy dzień wolny na profilaktykę
Integracja
Karta multisport
Konkursy pracownicze
Pracowniczy program emerytalny
Prywatna opieka medyczna
Szkolenia
Ubezpieczenie na życie
Umowa o pracę w stabilnej firmie z ponad 60-letnią tradycją
Specjalista ds. PR
nr ref. 159/2025

mazowieckie

Warszawa
(Data zakończenia publikacji)

2025-08-06
Zarządzaj zgodami plików cookie
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.